poniedziałek, 14 listopada 2011

Warsztaty z Powertex - Stone Art

Z powodu problemów czasowych i zdrowotnych nie udało mi się pójść w październiku i listopadzie na kolejne zajęcia z Powertex. Pierwsze, na których byłam, szalenie mi się podobały i jasne było, że planuję wybrać się na następne, tylko o innej tematyce. Ale co się odwlecze, to nie uciecze - w grudniu musi się udać :) Właśnie zapisałam się na warsztaty ze Stone Art i już nie mogę się ich doczekać :)


->  Relacja i zdjęcia z warsztatów Stone Art 8.12.

Więcej informacji na temat Powertex:
- Strona internetowa Powertex i Powertex na Facebook'u,
- Warsztaty z Powertex - informacje, terminy, zapisy,
- Instruktaż - jak pracować z preparatem Powertex,
- Moja relacja z wrześniowych warsztatów Powertex.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz