niedziela, 27 lipca 2014

Steampunkowe gogle

Po dłuższej przerwie wracam do mojej twórczości :)
Oto moje pierwsze własnoręcznie zrobione steampunkowe gogle, zrobione z rolki od papieru toaletowego, bawełny i Powertex'u, drutów, sznurków i trybików ze starych zegarków. Zgłaszam je na dwa wyzwania.

Here is my first hand-made ​​steampunk goggles, made ​​from a roll of toilet paper, cotton and Powertex, wire, string and cogs from old watches. I submit them to the two challenges.

Wyzwanie / Challenge: Retromania 6
Steampunk Summer Bonus Challenge 2014







 

Dopisane 4.08.2014 r.:

A to miła niespodzianka! Wracam z wyjazdu, zaglądam do netu i trafiam na Wyniki Retromanii 6 i dobra wiadomość dla mnie :)


Dopisane 8.09.2014 r.:

A oto kolejna niespodzianka! Gogle zostały wyróżnione również w konkursie Steampunk Summer Bonus Challenge 2014! :)

18 komentarzy:

  1. Jestem w szoku!!! Te gogle są rewelacyjne!
    Gapię się i gapie i nagapić nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Pierwszy raz takie robiłam i w trakcie pracy nad nimi sama do końca nie wiedziałam, co mi z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  2. wow, very creative googles and a cool steampunk look. Many thanks for playing with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous goggles, a true steampunk contraption to use in our steampunk world. Wonderful invention and upcycling of a toilet roll and cogs.

    Thank you for participating in Sandee & Amelie's Steampunk Summer Bonus Challenge.

    Hugs
    Susan

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great idea! Looks absolutely stunning, love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ genialna praca! Nic dziwnego, że kot zaciekawiony... :)
    Dzięki za udział w wyzwaniach Retro Kraft Shop i SanDee&amelie's!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że moja praca się spodobała :)
      Pozdrawiam,
      Magda

      Usuń
  6. Wow, niesamowita praca! Najpierw myślałam, że to prawdziwe gogle, które zalterowalas ;) kapitalny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pochwałę! Cieszę się, że moje gogle się podobają :)

      Usuń
  7. Brilliant, brilliant steampunk stuff!
    Your goggles are absolutely fantastic!

    Thank you so much for sharing them with us at the SASPC Summer Bonus Challenge!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations on your choice of top three! I love the photo of your cat looking at the goggles!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I'm grateful for your positive feedback! :)

      Usuń
  9. Can't believe I haven't left a comment already, I've popped back a few times to look at it. It's so inventive, so clever, fabulous work! Congratulations on a well deserved top 3 winners place! Awesome! Ruth x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I'm grateful for your positive feedback! :)

      Usuń