sobota, 15 lutego 2014

W starym stylu

Ciągotki do klimatów vintage i retro nadal mnie nie opuszczają, co widać w mojej kolejnej wyzwaniowej pracy. Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:
1. Lift na luty w Scrapgangu,
2. Koralikowe Wyzwanie Kwiat_wisni7 w Projekcie Wagi Ciężkiej,
3. Wyzwanie - VINTAGE LOVE w Scrap Cafe.


A teraz kilka słów o wytycznych:
1. Wzór do liftu znajduje się na dole tego wpisu.
2. Na pracy znajdują się akrylowe koraliki.
3. Na różyczkach i brzegach papierów jest tusz Vintage Photo.


Różyczki zrobiłam sama (pierwszy raz!!!) z papieru czerpanego. Tło jest z tego samego papieru.




13 komentarzy:

  1. super kartka, bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że karteczka się podoba :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. urocza kartka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  3. rozyczki wyszly bardzo profesjonalnie :)) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te Twoje kwiatuszki! Widzę,że zastosowałaś najpiekniejsze papiery jakie ostatnio wyszły, idealnie nadające sie do prac vintage :) Dziekuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)

      Musze przyznać, że zakochałam się w "Wieku Pary" i "Małej Czarnej" :)

      Usuń
  5. Świetne różyczki, a i koraliki wyglądają ciekawie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Te różyczki były dla mnie nie lada wyzwaniem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Przepiękna i w super klimacie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniach ScrapCafe i ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękujemy za wspólna zabawę w wyzwaniu <> na blogu SCRAPCAFE ! Zapraszamy ponownie !

    OdpowiedzUsuń