środa, 8 stycznia 2014

Kartka na słodko

Oto kartka w dość nietypowej dla mnie kolorystyce. Przygotowałam ją na dwa wyzwania: Wyzwanie #1 - 3 kolory na blogu E-Kaleta (praca musi zawierać trzy kolory: brąz, błękit i róż) oraz Wyzwanie nr 3 - odliczanie: 3 - 2 - 1 ... na blogu Craft Bar (trzeba wykorzystać: owinięcia sznurkiem lub wstążką itp, kwiatki, ćwieki lub guziki itp. - do wyboru oraz tekturkę). Kolorystyka od razu skojarzyła mi się ze słodkościami, wybrałam więc tekturkę przedstawiającą ciasteczko, odpowiednie papiery, etykietkę, na której widnieje słowo "sweet", różowy guziczek, sznurek... i gotowe!





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, podoba mi się jej kolorystyka.
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Za pochwałę i możliwość udziału w wyzwaniowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kompozycja i oryginalny pomysł. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Za pochwałę i zabawę w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka kartka- aż się chce zjeść jakieś ciasteczko;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnie i z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Dziękuję też za zaproszenie do udziału w wyzwaniu! :)

      Usuń