czwartek, 23 października 2014

Pirackie menu

Jakiś czas temu wpadł mi do głowy pomysł, żeby uporządkować poprzyczepiane magnesami do lodówki ulotki z pizzerii. Pomyślałam, że zrobię na nie tekturową kieszonkę, ozdobioną technikami scrapowymi. Nie miałam natomiast gotowego projektu, pomysłu na styl. Wiedziałam tylko, że wykorzystam napis "menu". Postanowiłam więc poczekać na inspirację. Bodźcem do rozpoczęcia prac w tym kierunku okazała się tagowa zabawa UHK Gallery - kuchenne tagi. Tag jako integralna część dalszego projektu? Czemu nie! Wzięłam się do roboty i dobierania materiałów :) A skąd ta piracka tematyka? Podczas przymierzania tekturek wyszedł mi w pewnej chwili układ sztućców, który widać na zdjęciu. Od razu skojarzyło mi się to ze skrzyżowanymi piszczelami na pirackiej fladze. Trzeba było jeszcze dobrać jakieś pasujące tło. Tu z pomocą przyszło Paskowe wyzwanie Anniko w Projekcie Wagi Ciężkiej. To wystarczyło, żeby dalej popłynąć z prądem i stworzyć pracę na dwie scrapowe zabawy :)


Jak już zrobię wspomnianą kieszonkę na ulotki, dam oczywiście znać na blogu :)




2 komentarze:

  1. Fast food'y to faktycznie pirackie menu ;) Mnie się skojarzyło ze "skrzynią umarlaka" :) Świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie coś w tym jest :) Mam więc kolejny argument, potwierdzający, że piracki motyw wcale nie jest taki nieuzasadniony :)

      Usuń