sobota, 2 stycznia 2016

Czar Miniatur - nowy projekt

Nadszedł czas na oficjalną informację o moim nowym szmerglu :)

W listopadzie wybrałam się na wystawę "Magiczny Świat Domków dla Lalek". To, co tam zobaczyłam, zrobiło na mnie tak wielkie wrażenie, że postanowiłam spróbować swoich sił również w tej dziedzinie. Zauważyłam, że wcale nie jest ona tak daleka od tego, czym zajmowałam się do tej pory. Nie brakuje tu koralików, półproduktów do biżuterii, szycia, dziergania, wyklejania, lepienia z modeliny... czyli dobrze znanych mi klimatów.

Zapraszam Was na mój nowy blog, na którym będę prezentować moje własnoręcznie wykonane miniaturki oraz aranżacje miniaturowych wnętrz - Czar Miniatur.

A poniżej przedstawiam kilka pierwszych miniaturek powstałych z koralików oraz czapeczek i nakładek na koraliki. To tak na zachętę :) Więcej informacji o nich znajduje się na miniaturkowym blogu.

Miniaturowe flakoniki na perfumy.

Miniaturowa piersiówka i kielichy.

Miniaturowe pojemniki na przyprawy.
Założenie nowego bloga wcale nie wiąże się z zakończeniem pracy nad obecnym. Blogi będą działać równolegle. Tutaj nadal pojawiać się będą kolejne prace, takie jak między innymi kartki, biżuteria, ozdoby :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz