czwartek, 15 grudnia 2011

Świąteczny stroik na konkurs

W poprzednim poście pisałam o konkursie "Świąteczne inspiracje" i obiecałam zaprezentować moją pracę przeznaczoną na ten konkurs.
I oto jest mój świąteczny stroik:


Dół zrobiłam ze styropianowego okręgu przeznaczonego do wyrobu stroików. Jest okręcony szpagatem. "Konstrukcje", na których stoją podgrzewacze zrobiłam z tekturowej rolki od ręcznika kuchennego. Najpierw zostały okręcone bawełną potraktowaną utwardzaczem Powertex Ivory, później nałożyłam purpurową koronkę i okręciłam je szpagatem. Gałązki z kwiatkami powstały z drutu, koralików i srebrnego sznurka.




Oto post na forum MamyCel.pl z moim zgłoszeniem: Re: konkurs "Świąteczne inspiracje".

A tutaj niektóre materiały, z których stroik powstał:


Oraz kolejny stroik zrobiony z podobnych materiałów: stroik świąteczny - choinka.

4 komentarze:

  1. Ładnie się prezentuje ten stroik. A do tego, został stworzony z bardzo prostych i łatwo dostępnych materiałów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    A co do materiałów - ostatnio wciągnął mnie twórczy recykling ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, gratuluję inwencji.

    OdpowiedzUsuń